Velkommen i Sæby Golfklub

I Sæby Golfklub er du altid velkommen, – og det uanset om du er helt uprøvet på begynderplan eller rutineret golfspiller på eliteniveau. Her er en afslappet atmosfære og en høj klublivsfølelse blandt glade behagelige mennesker med åbne arme og forkærlighed for den smukke natur, det befriende og udfordrende golfspil og for en social sport på tværs af aldersklasser.
Vores pro (træner) Jakob Borregaard, er med sin store imødekommenhed, gejst og imponerende evner indenfor undervisning et kendt navn indenfor branchen, og han er også klar til at hjælpe dig hvis du skal lære sporten helt fra bunden eller have finpudset en detalje eller flere.

Sæby Golfklub har:
18-hullers golfbane i let kuperet terræn med Sæby Å, der snor sig smukt igennem landskabet og banen
6-hullers Par3-bane (Pay & Play)
Driving Range med overdækket træningsområde
Indspilsgreen samt 2 putting green
Klubhus med Proshop, café og sekretariat.
Omklædningsrum med brusefaciliteter

Vi har medlemskaber der er tilpasset om du spiller på den store bane eller Par3-banen. På denne side kan du læse om medlemskaber på den store bane hvad enten du er nybegynder eller tidligere har erhvervet golfkørekort.

Nybegyndere

Start for nybegyndere
Er du nybegynder og vil du gerne i gang med at spille golf, har vi hvert år åbent hus arrangementer. Datoer for disse offentliggøres her på hjemmesiden under nyheder og på vores Facebook side. Ellers er du ALTID velkommen til at kontakte os og høre mere om at starte i Sæby Golfklub. Vi træffes i klubbens sekretariat på tlf. 98 46 76 77 / mail: saeby@golf-klub.dk

Der er mulighed for at køre individuel opstart efter særlig aftale med vores Pro Jakob Borregaard

Al indmeldelse klares elektronisk (find indmeldelsesblanket nederst på siden her).
Når du er indmeldt kan du blot kontakte Pro Jakob Borregaard i shoppen eller på tlf. 20 32 68 66 og booke din første privatlektion – og så er du i gang.
Længere nede på siden her kan du læse om medlemskab for nybegyndere, og er du i tvivl om det mindste så spørg endelig.

PRØVEMEDLEMSKAB 2024 á kr. 2.500,- (indeholder hele 1. års medlemskab inkl. golfkørekort, 6 lektioner, træning på Par3-banen, kaninklub, regelprøve og adgang til 18-hullers banen efter gennemført begynderundervisning med banetilladelse til 31.03.25)

Vores begynderudvalg har oprettet en hel selvstændig side til alle de små og store spørgsmål (vi forestiller os) I måtte have omkring begynderforløb i Sæby Golfklub. Læs endelig mere herpå, og som altid må I endelig kontakte os hvis der er det mindste vi kan hjælpe jer med eller svare på.

Besøg hjemmesiden ved at KLIKKE HER

Er du allerede golfspiller og vil i gang igen?

Er du etableret golfspiller og ønsker du at starte op igen kan du nemt og hurtigt udfylde indmeldelsesblanketten, så vil vi sørge for, du oprettes som medlem og er klar til at spille, så snart du har indbetalt kontingentet – du kan læse mere om de forskellige typer medlemskaber HER.

Har du indenfor de seneste 5 år erhvervet dig begyndermedlemskab/golfkørekort, kan du ikke starte som nybegynder uden tilladelse fra bestyrelsen, der kan erhverves i helt særlige tilfælde (f.eks. afbrudt forløb pga. skade/sygdom).

Indmeldelse

Foreningsliv/Klubliv

Vi er ca. 700 medlemmer i alle aldre og niveauer, og vi har det sjovt og hyggeligt her på de gamle jorde tæt ved Sæbygaard. Vi er for få år siden blev Sæby Golfklub kåret som danmarksmester i klubliv gennem Golfspilleren i Centrum, – en tilfredshedsundersøgelse gennem Dansk Golf Union, som gennemføres løbende i Sæby Golfklub og mere end 100 øvrige danske golfklubber. De seneste 3 år er vi blevet overhalet, men ligger fortsat på en flot 2. plads ud af 100 klubber.

På menupunktet klubben kan du læse meget mere om vores klubber i klubben, samarbejdsklubber med både halvpris-ordning og fritspil, ligesom du kan følge med i turneringskalenderen og nyheder i klubbladet Golferen.

Klubblad – Golferen som nyhedsbrev

Vores klubblad udkommer flere gange årligt i form af et nyhedsbrev, der udsendes elektronisk til alle medlemmer. Du kan læse Golferen HER.