Sponsorer og netværk

I Sæby Golfklub har vi oprettet et erhvervsnetværk, hvor der er fokus på at skabe gode relationer imellem deltagerne og kombinere med spændende input fra oplægsholdere og virksomhedsbesøg. Deltagerne er selv med til at udvikle og forme netværket og jo mere man deltager jo større er værdien.Udover fokus på relationer er der selvfølgelig også fokus på at skabe mere forretning for de deltagende virksomheder.

Alle sponsorer over kategorien sølvsponsor inviteres månedligt til at deltage i netværksmøderne.

SNF-møder

Vi mødes flere gange i løbet af året og med spændende oplægsholdere, virksomhedsbesøg og øvrige netværksunderstøttende aktiviteter.

Gæster er velkomne op til 2 gange. Ønsker du at høre nærmere om netværket eller næste møde er du altid velkommen til at kontakte sekretariatet på tlf. 98 46 76 77 / mail: saeby@golf-klub.dk
De faste deltagere er sponsorkredsen i Sæby Golfklub.

Læs mere om at være sponsor nederst på siden her

Platinsponsorer

Guldsponsorer

Sølvsponsorer

Vil du være sponsor i Sæby Golfklub?

Vil du deltage i erhvervsnetværket, bakke op om en helt særlig forening i vidunderlige Sæby og gøre en forskel – samtidig med vi med stolthed viser dit firmanavn frem for vores mange medlemmer og gæster?
– Kontakt endelig Radi i sekretariatet på tlf. 98 46 76 77 eller mail saeby@golf-klub.dk, så finder vi den løsning der passer dig bedst mulig.

På vedhæftede oversigt kan du endvidere få et lidt bedre overblik over de forskellige sponsorkategorier, beløbsstørrelser og bonusser i tæt samspil med vores dybeste taknemmelighed – KLIK HER