Greenfee

Grupper, udenlandske gæster mv. kan booke via kontakt til sekretariatet på tlf. (+45) 98 46 76 77 eller mail: saeby@golf-klub.dk

Greenfee-priser

18-hullers banen:
Mandag-fredag kr. 400,-*
Weekend og helligdage kr. 450,-*

Greenfee gælder hele dagen, – dvs. 36 huller samme dag (eller 54 for så vidt) er samme pris.
Greenfee nedsættes når vi spiller på vinterbane eller reducerede forhold.
Juniorer spiller til halv pris. Spiller de med en fuldt betalende voksen spiller op til 3 juniorer gratis (rettes manuelt).

Par3-banen:
Alle dage kr. 85,- *
(gælder både juniorer og seniorer)

*Rangebolde inkluderet

Driving Range:
Alle dage kr. 50,-
Driving range er åben alle dage i dagslys, – dog lukket fra tirsdage kl. 17.00-onsdag morgen pga. klipning.

Al greenfee afregnes i klubhuset (indtjekningsautomaten).
Vi modtager betaling med kort og MobilePay. Kontantbetaling kun i sekretariatets åbningstider.

Vi tager imod Golfamore og giver 20% rabat ved fremvisning af billet med Colorline.
Spiller du greenfee til fuld pris kan du mod fremvisning af kvittering få halv pris på greenfee resten af kalenderåret (henvendelse i Proshop/Sekretariat i åbningstiden).
Bemærk at der ingen rabatordninger er for flexmedlemmer.

Opholder du dig i Sæby i længere tid og ønsker en tilbud på fri golf i perioden er du altid velkommen til at kontakte os i sekretariatet.

Golfophold i feriebyen Sæby

Leje af udstyr og vogne

Leje af buggy/golfbil kr. 300,00 pr. runde
(skal bookes på forhånd via Golfbox)

Leje af trolley kr. 50,00 pr. runde

Ønsker du at leje golfsæt er vores proshop behjælpelige med begyndersæt.
Kontakt Pro Jakob Borregaard på tlf. (+45) 20 32 68 66
I Proshoppen finder I desuden et stort udvalg af det nyeste udstyr og uundværlige ting til baggen.

Pay & Play / Par3 bane

Par3-banen:
Alle dage kr. 85,- *
(gælder både juniorer og seniorer)

*Rangebolde inkluderet og greenfee gælder hele dagen

Driving Range:
Alle dage kr. 50,-

Al greenfee afregnes i klubhuset (GolfMore-automaten).
Bemærk at vi kun modtager betaling med kort

Vi har naturligvis begyndersæt til udlejning i klubhuset, hvor du også kan købe bolde mv. til runden.

Vi gør opmærksom på, at vores juniormedlemmer/ungdoms par3-medlemmer har førsteret til par3-banen alle ugens dage kl. 14.00-16.00 (selvtræning)

Galleri

Klik for store billeder
Billederne må gerne deles og benyttes andetsteds under forudsætning af kildeangivelse og ejerskab af Sæby Golfklub

Golfring samarbejde

Sæby Golfklub er en del af Golfring fritspilsordning i samarbejde med Brønderslev, Hjørring, Hals og Ørnehøj golfklubber, hvorefter medlemmer af ordningen her kan spille frit på Sæby Golfklubs 18-hullers bane.

Gæster via Golfring-ordningen kan bestille tider 9 dage før.
Undtagelse: Hvis Golfring spillere i forbindelse med en eller flere fuldt betalende gæster kan der bookes tidligere via Sæby Golfklubs sekretariat.