Mandag den 21. oktober fremsendte vi en mail til alle medlemmer – en bøn om hjælp og en gave til klubben på kr. 200,- så vi kan blive registreret som almennyttig forening via Skattestyrelsen og der via komme i betragtning til den offentlige pulje, hvor en procentdel af momsen refunderes ligeligt mellem de der har ansøgt hertil (puljen samlet er på 146 millioner kroner i 2019). – Modsat langt de fleste virksomheder kan vi nemlig ikke trække momsen fra på vores udgifter – dette koster os hvert år mere end 100.000 kroner! Dem kunne vi godt tænke os at bruge på banen i stedet for.

I mailen udsendt kan alle medlemmer læse hvordan de donerer til klubben, og måtte andre have ønske om at bidrage kan de selvfølgelig altid kontakte sekretariatet på tlf. 98467677/mail saeby@golf-klub.dk

Hvad skal pengene bruges til:
De kr. 20.000 golfklubben får i gave øremærkes et helt særligt projekt som vi længe har ønsket os: En ny golfbil. Golfbilen kommer til at stå til rådighed som udlejningsbil for medlemmer og gæster.
ALLE GAVEGIVERE FÅR 1 GRATIS RUNDE I GOLFBILEN I 2020
De penge vi får retur fra Momsrefusionsordningen vil dog indgå som supplement til det fastsatte