Velkommen til Sæby Golfklub

Idyllisk bane i lett terreng og meget populær blant mange norske gjester – kun 15 minutter fra båten i Frederikshavn og under 1 time fra ColorLine Terminalen i Hirtshals

Vår 18hulls bane er i vakkert terreng ved Sæbygaard Slott og i utkanten af Sæbygaard Skov. Sæby Bekken bukter sig idyllisk gjennom banen og skaper utfordringer for de erfarne og også nybegynnere.
I tilleg har vi 6 hulls pay & play bane og klart driving range, putting green og treningsfasiliteter. I klubbhuset finner du Proshop og Café.

På nettsiten her finner I priser og nyttig informasjon, og på de danske nettsiter vil der ekstra at finne. Her på siten har vi dog samlet de viktigste informasjoner for vore kjære norske gjester, og måtte I have spørsmål er I altid velkomne til at kontakte oss på telefon +45 98 46 76 77 eller e-post: saeby@golf-klub.dk

Vi vil være fornøyd om dere ville spille Sæby Golfklub, og byter Jer velkommen.

Greenfee

Mandag – Fredag DKK 400.00
Lørdag – Søndag (og ferie) DKK 450.00

Når greenfee er betalt gjelder det hele dagen, og I er velkommen til at spille fx. 36 huller.
Driving Range inkludert.
Vi mottar Golfhäftet. Reiser I med ColorLine eller Stena Line gir vi 20% rabatt.

Buggys, trolleys og begynner set kan leies i sekretariatet/Proshop

Scorekort

Åben vår 2023 score card HER

Rating