Spar Nord har forlænget sit sponsorat i Sæby Golfklub. Dermed fortsætter det 30årige samarbejde med den lokalt forankrede bank, der var med som frontfigur allerede fra den spæde begyndelse til golfklubben i 1989 og siden har fungeret som platinsponsor.
En platinsponsor er det nærmeste Sæby Golfklub kommer et hovedsponsorat, og med fondsstøtte fra både Sparekassen Sæbys Fond og Spar Nord Fonden er Spar Nord den samarbejdspartner der bidrager mest til klubben

Forlængelsen, – som lyder på 2 år vækker stor glæde hos golfklubben. ”Vi er meget stolte over at Spar Nord fortsat bakker os op i det arbejde vi udfører. Det udgør en betydelig en forskel for dette helt fantastiske og smukke sted, hvor vores 800 lokale medlemmer og over 4000 årlige besøgende dyrker sporten i et stærkt socialt fællesskab og de mest idylliske omgivelser” udtaler sekretær Inge Thomsen og fortæller, at Spar Nord er en fantastisk partner, der udover faglig sparring indenfor de finansielle områder også er fast deltager i golfklubbens erhvervsnetværk.

Sporudvalgsformand Kim Albæk tilføjer: ”Der hersker ingen tvivl om, at forlængelsen med Spar Nord i stor grad også bunder i vores netværksforum, hvor alle vores faste sponsorere 9-10 gange om året samler mange af vores sponsorer til et fællesmøde, og vi vil forsøge at dyrke det endnu mere de kommende sæsoner”.