Vores sponsorer betyder enormt meget for os, og derfor glæder det os altid at kunne samle dem til vores årlige sponsorturnering. Fredag den 19. juni blev årets turnering afviklet under de bedst tænkelige forhold – med fantastisk vejr, god stemning og masser af golfglæde.

Dagen bød på hyggeligt samvær ved baren bag hul 2, lækre grillspecialiteter ved hul 12 og ekstra konkurrence og spænding på hul 8. Der blev spillet masser af god golf på både den store bane og Par 3-banen, og overalt var der smil, snak og hyggeligt samvær.

I år gentog vi også succesen med vores Sponsorweek, hvor sponsorerne får mulighed for at sætte ekstra præg på banen med flag, bannere og andet synligt materiale. Det skaber både liv på banen og giver vores sponsorer den ekstra opmærksomhed og eksponering, de fortjener.

Vi vil gerne rette en kæmpe tak til alle vores sponsorer for den store opbakning. I støtter os ikke blot økonomisk – I lytter, engagerer jer, bakker op om vores aktiviteter og bidrager aktivt til vores visioner og strategi for fremtiden. Det betyder utrolig meget for klubben, og I er ganske enkelt uundværlige.

Tak til alle deltagere for at være med til at skabe en fantastisk dag på vores skønne bane – og stort tillykke til alle vinderne!

En særlig tak skal også lyde til vores greenkeepere for en flot og velplejet bane samt til caféen for den lækre forplejning.

Endelig vil vi takke alle, der hjalp før og på dagen – ansatte, frivillige og sponsorer. Det stærke fællesskab og sammenhold, vi har her i Sæby, er noget helt særligt, og det er med til at gøre sådanne arrangementer mulige.

Husk at støtte vores sponsorer – de gør en kæmpe forskel for klubben, og sammen skaber vi de bedste rammer for golfen i Sæby.